Étterem-Zamárdi-Romy-Gyorsétterem-Wifis-Kávézó

ROMY-Étterem a vendégfogadó, amennyiben erre jár s éppen éhes vagy szomjas, ha fáradt vagy informálódni szeretne.- megoldás a ROMY-Étterem!

Kedves Vendégem

Tisztelt Látogató!

Nálunk egész évben 07-21 között tud reggelizni, ebédelni, vacsorázni, kávé és sütemény mellett megpihenni, névnapi, születésnapi partikat rendezni.

Akár a kézfogójukat is megtarthatják itt.

Zamárdiban a MOL benzinkút mellett - azzal egy épületben, vagyunk megtalálhatók.

A vendég kényelmét erősítendő kp.-kimélendő POS terminálal. Beváltunk, elfogadunk, MKB-s, OTP-s, K&H-s Szép-kártyákat, Erzsébet, utalványokat , Cafeteriákat (OTP-s, Ticket-s, MultiPay-s Pueblás )

Kiváló a parkolási lehetőség; 10-15 gépkocsi számára (elöl-hátul).

No és hogy éppen milyen az időjárás erre illetve a világon bárhol, ezen a bátyám, Aigner Szilárd honlapján tájékozódhatnak legpontosabban,

www.eumet.hu

vagy a GEO koordinátánk: 46.881065, 17.952497

x

M 7-es autópálya!

Az autópályától mindössze 1 km-re vagyunk ebből az  irányból !

Budapestről jövet a 3. kijárat, jobbra. (Zamárdi-Balatonendrédi lejáró)

Meglehetősen széles, (közel 100-féle)  étel- és italválasztékunk áll rendelkezésre Kedves Vendégeink számára. A választék részét képezi a hagyományos, magyaros étel ugyanúgy, mint a gyorsételek, ezen belül; levesek, sertés, marha és szárnyashúsokból többféle képpen készült fogások, köretek, mártások, saláták, desszertek, hideg-meleg szendvicsek, pizzák. Szívesen elkészítünk az étlapon nem szereplő - nyersanyag függvényében, azonnali, szóbeli árajánlattal - egyéni kívánságot is. 14 féle Pizzánkból is választhat, de ha a Vendég sajátos összetételűt szeretne, annak sincs akadálya. Ez érvényes bármi másra is. Vendég kívánságára tehát – az adott lehetőségeinken belül - elkészítünk bármit, amit csak szeretne.
Specialitásaink közé tartozik az "Óriás Gyros", valamint "Óriás Hot-dog".
Ősszel, télen és tavasszal felszolgálunk "a la carte" menüt is.

A családi vállalkozásban működtetett barátságos "Étterem, Gyors-étterem"  vagyunk,

ahol Ön gyorsan és a balatoni árakhoz képest 40-50%-al olcsóbban tud fogyasztani.

A vendég kényelmét és bizalmát erősítendő a legmodernebb, mobil bankkártya elfogadási rendszer működik nálunk.

Beváltunk, elfogadunk, mágnescsíkos étkezési kártyákat", Cafeteriákat (OTP-s, Ticket-s, MultiPay-s stb.) "

Legújabban elfogadunk PUEBLA utalványokat is! (étkezési, üdülési és PC. használatra)

Itt Ön tud nálunk OLCSÓN internetezni,

itteni vagy saját eszközzel. Wifi hozzáférést is biztosítunk.

Tud Skyp vagy Messenger-telefonálni.

Fénymásolni, nyomtatni, faxolni stb.

A külföldi vendégeink négynyelvű étlapból választhatnak.

"Szállás és Szobakiadói" információkat is szolgáltatunk!

Rövid és hosszútávú ingatlan-bérbevételben, eladásban és albérlet-keresésben is segítségükre vagyunk (1- 15 főig, 1 500-15 000 Ft.-/nap nívó, stb. függvényében.

Amennyiben ezt a kedvezménykártyát elhozza vagy hivatkozik rá, Ön is kedvezményezett!

Aigner és Fiai Kft.

ügyvezetője

Oldal: Kezdőlap
Étterem-Zamárdi-Romy-Gyorsétterem-Wifis-Kávézó - © 2008 - 2024 - etterem-zamardi-romy.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.